Wat doet een Professional Organizer? Een Professional Organizer begeleidt zijn klant bij het organiseren van zijn spullen, zijn informatie en zijn tijd.
Meer over het beroepAls u thuis hulp nodig heeft bij het opruimen en ordenen van spullen en informatie. Want u wilt nu eindelijk eens orde en overzicht brengen in uw spullen en uw mailbox.
Meer over Thuis-OrganizerAls u in uw werk als zelfstandig ondernemer of in het midden- en kleinbedrijf hulp nodig heeft bij het organiseren van uw werkplek en uw mailbox. Zodat u snel vindt wat u nodig heeft.
Meer over Werkplek-OrganizerAls u thuis of in uw werk ondersteuning nodig heeft bij het organiseren van uw financiële administratie. Want uw financiële administratie bezorgt u kopzorgen.
Meer over Financieel-OrganizerAls uw kostbare tijd u als zand door de vingers glipt. Zowel privé als zakelijk weet u niet meer hoe u alles dat u moet en wilt voor elkaar moet krijgen.
Meer over timemanagementAls u overweegt een Professional Organizer in de arm te nemen. Graag maak ik eerst persoonlijk kennis. Daarbij bekijken we de situatie die u wilt veranderen.
Meer over de werkwijze